some pictures/some pretty nice pictures

























Damn, för första gången lyckas jag lägga upp så många bilder i rad utan att datorn cpar.
Det är blandade bilder från sommaren 08 och 09. I miss Hersonissos! Sen många bilder på
lilla gunilla. Förutom att ha druknat i läxor och knappt kunnat rädda mig själv så har veckan
varit jätte bra. Har skrattat varje dag så jag gråtit och nästan pissa på mig. Fan vad jag
älskar min klass! Ikväll ska jag cykla hem till toooooe. Ha en fin kväll ni fina!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag vet inte, men presenter är ju inte så viktig! jag är iaf ganska upptagen hela denna helgen så vi får ta det nästa vecka eller någon gång på dagen?



Btw, vilka härliga bilder! den andra bilden på dina ögon är sååå fin. Du har seriöst världens finaste ögon :D

2009-09-11 @ 18:42:05
URL: http://somsystrar.blogg.se/
Postat av: Regine

Så fin blogg! masse fine bilder:)

2009-09-11 @ 19:47:36
URL: http://reginef.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0