make you feel my love

Jag har sovit så gott inatt så att det inte är sant. Jag har fått alldeles för lite sömn det här senaste månaderna för jag har lagt mig för sent och vaknat för tidigt sen har jag gått som en zoombie i skolan på morgorna...Men sen senare på dagen så har man blivit hyper pga av min jäkla underbara klass! Men sen när jag har kommit hem och sattit mig och börjat plugga, så har jag somnat. Och detta har hänt mig jätte många gånger numera, och jag är den människa som har svårast för att sova på dagarna. Men iallfall nu har jag tagit igen alla mina förlorade sovtimmar =) Nu är min pappa on his way to africa all by himself. När jag fick reda på att han skulle åka till africa helt själv började jag skratta för vem fan åker till andra sidan jorden helt ensam? '' för att sola och bada lite '' sa han ;)

Nu ringde tjockisen precis och frågade om vi skulle ut och gå. Så måste skynda mig nu för vi ska ses vid linjen om en kvart. Och sen träffa lillan ikväll. Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0