Who discovered America?

Har precis städat hela lägenheten och det känns så sjukt skönt! Ibland tackar jag för att jag är perfektionist ;) Ush det är sista lovdagen idag sen back to hell. Det är hemskt att veta att jag kommer få slita häcken av mig nu framöver.. Och det kommer bli mycket tårar, stress, skrik men det känns som det är en del av att gå i skolan, man måste vara beredd på det dära haha! Fast ändå vill jag tillbaka, träffa min jätte underbara saknade klass. Ikväll ska jag hyra film med mammis och sen äta gottis till det.. I övrigt är så jävla glad för en sak som kanske kommer att hända på gymnaiset, det innébär att mina HÖGSTA drömmar kommer gå i uppfyllelse. JISES AMERICA! Snart kommer MIN tid bitches, hehe.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0