Tuesday

How you doin? ;) Jag mår bra. I igår fick klassen reda på att teknik arbetet skulle lämnas in nu på torsdag. Det visste vi inte så vi fick panik för det är ett jävligt stort arbete vi ska lämna in och ingen av oss har ens börjat lite. + en no läxa till på onsdag, läsa 7 böcker om ointressanta Selma Lagerlöf till på fredag och kunna allt om henne, läsa 7 kapitlar i en engelska bok, spanska läxa och so läxa. Det blev helt galet i klassrummet och jag var på så sjukt dåligt humör. Men sen så fick vi reda på att vår tekniklärare skjutit fram teknik inlämningen. LYCKA! Har dock jävligt mycket annat att göra..Ush. Men fick reda på idag att jag fått VG på matterprovet och jag som var så beredd på att det skulle bli ett gsen fick jag ett MVG på so provet. Gott! Nu måste jag plugga 5 timmar i sträck om inte mer, har 7 böcker att läsa m.m. Skulle sitta bra med en resa nu. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Linda, tro det eller ej men jag har hittat en kopia av VAMPYREN haha. Du vet vad jag menar? :D

2009-11-05 @ 01:36:55
Postat av: Hilda

Ah vad jobbigt med så mycket plugg! Lycka till =)

2009-11-05 @ 18:18:09
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0