the twilight saga NEW MOON

Igårkväll åkte jag och lille baby in till Helsingborg för att se efterlängtade New Moon premiär på bio. Och den var så jäkla bra! Den enda lilla nackdelen med den är att den inte har lika bra soundtracks som Twilight hade men wtf, så jäkla underbar ändå..Satt och böla igenom hela filmen nästan haha. I'm also in love all over again with Edward, så jäkla fina ord han sa till Bella i filmen..Man blev helt överrumplad ;) Först när filmen började så skrek vartenda kotte i biosalongen och alla klappade, och när Jacob tog av sig tröjan så skrek alla igen, sen hörde man snyftningar från när Edward lämna Bella..Sen när filmen slutade skrek alla igen. Hahaha, har aldrig varit med om det innan, the twilight saga är så jäkla uppskattad av alla and it should. Nu har jag blivit sån twilight freak igen och det är det enda jag har på huvudet..Kommer vara så i ett par veckor till hihi.

Imorse åkte jag och Vendela in till Helsingborg för öppethus på olika skolor. Blev så att vi stannade längst på Campeon frigymnasie för vi blev så intresserade. Campeon har en enda linje, samhälle komunikation och det verkar vara jäkligt bra. Just nu står det mellan Campeon samhälle komunikaktion eller International School.






Kommentarer
Postat av: anh

jag håller med dig filmen var sjukt bra!

2009-11-22 @ 10:43:57
URL: http://annnh.blogg.se/
Postat av: Ph

Hahaha jag asgarvade när jag läste din kommentar. Jag bara föreställde mig när hur du sa det där på engelska med dina helt obeskrivliga miner, haha! Ja, jag vet men du vet när vi pratade i telefon när jag var hos morfar? Jag ringde dig senare men ingen svarade. Och jag ringde dig för någon dag sedan också men du svarade inte heller. Och resten av dagarna har jag varit upptagen med plugg och jobb. Skitjobbigt! Men fan, nu säger vi en dag och tid.



NÄR KAN DU?

2009-11-22 @ 20:54:22
URL: http://pham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0