Sleep tight

Sweeties! Förlåt för mitt agressiva inlägg jag postade upp innan. Det löser sig för det gör det alltid. Har precis läst 7 kapitlar i en engelska bok. Och för två timmar sedan hade jag pluggat teknik i tre timmar..Vi har en fet teknik arbetsinlämning nu på torsdag :( Men det gick gott! Jag är nästan klar, skall bara kolla igenom det en sista gång. Detta arbetet gick faktiskt skit bra så jag hoppas på ett omöjligt MVG hehe. Jag ska alldeles strax krypa i sängs och sova. Jag behöver verkligen sömn och har suktat efter det i flera dagar nu...Jag tänkte sova ut i helgen men kom på att jag inte kan det för på lördag så har jag 59455854 gymnasie öppet hus besök i helsingborg. Det blir ändå ganska roligt. Okej nu måste jag hoppa i sängs för mina ögonlockar är tunga nu.

Nighty Nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0