New Moon

Z'up z'up! Hur mår ni? Jag mår bara fint. Gud så skönt med helg and I LOVE IT! Det har annars varit en skit bra vecka. Det känns som jag pratar om min klass här på bloggen hela tiden, but i gotta! Jag tror att det är inte förrän nu jag förstår vilket jävla underbar klass jag har och hur jag älskar dem och nu har har förstått det så jag pratar om det hela tiden. I 7an rent av hatade jag min klass och ville byta klass. Kände mig utanför, grät inombords och blablabla bullshit. I 8an började jag tycka om den lite mer och nu älskar den. Det är min skatt! I helgen ska jag nog sticka till väla, känner ett stort behov av kläder just nu..Det gör jag alltid. Måste shoppa shoppa shoppa för min garderob känns så tom :( Det löser sig. Nu måste jag ta ut lille baby!

Och just ja! JAG OCH MINI HAR KÖPT BILJETTER TILL NEW MOON PREMIÄREN! LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0