Make a diffrent

Zup mooses! Hur mår ni? Jag mår bra. Still working my as of i school...Och det kommer jag fortsätta att göra i 4 år till tills jag slutar :( Jag har listat ut att vi har typ 10 prov ända fram till jullovet..Life is tough. Men jag ska sluta klaga för jag har något alldeles jävla underbart att se fram emot, New Moon nu på fredag om mindre än två dagar! Det där är ren lycka. Sen på lördag ska jag på ännu fler öppet hus i helsingborg. Det blir roligt! Nu gör mamo pannkakor sen efter det ska vi käka kycklig med ris, tahaha silken middag ;) Gotta go!

PEACE MOOSES!

Just ja...Konservation med vår Magnus vår lärare på al-tiden.

Alla sitter i klassrummet och snackar. Vår lärare går fram och tillbaka och gör ingenting. Så kommer han fram till vårt bord där jag, Vendela och Evelina sitter den 10onde gången efter att ha sagt till oss några gånger innan:

Magnus: Nu får ni ta och dämpa er och istället göra det ni ska göra. Men eftersom ni är så snackiga idag så kan ni kanske gå in i grupprummet så kan ni får prata där istället.

Evelina: Men vi stör ju ingen i klassrummet och alla andra snackar?

Magnus: Ja men.....Ni stör mig.

Linda: Men du gör ju ingeting? Du går bara fram och tillbaka.

Magnus: Nej...Jag tänker.

Linda: Okej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0