Fin dag

Zuuuup. Hur mår ni? Jag mår sådär. Jag vet att man inte ska klaga men fyfan vad jag hatar skolan! Lärarna bara slänger på oss massa böcker som vi måste läsa och sen fnittrar dem och tycker det är skit roligt. Sen riktigt njuter dem av att skriva upp tex 26/11 PROV PÅ yadayadayada på tavlan. Sick. Det enda lärarna snackar om när man klagar om skolan är '' Ni lär er, mer kunskap, viktigt för framtiden, ni får vänner osv '' MEN VET DEM OCKSÅ ATT MAN FÅR UT SKRIK, TÅRAR, STRESS AV DET? NEJ DET TROR JAG INTE. Jag känner starkt på mig att mensen är påväg! Nu ska jag sätta mig och plugga engelska, spanska, teknik och no. Wish me luck even if there is no luck right now. Pusssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0