Lugn måndag

Vi kom nyss hem efter knappt en timme på stan. Det var tänkt att vi skulle gå i affärer och titta på kläder, men vi pallade bara gå in i tre affärer och i dem affärerna gick vi bara igenom så. Det berodde nog mest på mig, jag är så trött idag. Men till slut satte vi oss på espresso house och åt gott, en fet grillad baugett med kyckling, parmesan och sallad. Mums!
Vi gick hem efter en halvtimme, ut med min charlie och sen hemmåt igen. Just ja, kollade väderprognosen i morse, regn och åska hela denna veckan :( Trodde ju att utomlansvärmen flyttat till Sverige för gott...Nja, men 28-30 grader i nästan två veckor är ju ovanligt för Sverige. Men inga regrets, jag tog verkligen vara på sommarvädret. Jag får stå ut med regn ett tag till för om 10 dagar tar jag mitt pick och pack och åker till Kreta Hersonissos med min bästa vän och mamma och aaaaaaaaah, som jag längtat! Har fan haft countdown från 30 dagar nedåt, det är sinnesjukt men längtar man så gör man. Kreta blir nog höjdpunkten på detta sommarlovet. Stekande värme,  palmer, klarblått vatten, musik från överallt och party på kvällarna. Snart gäller det =)  Nu får jag gå för ph har väntat på mig i snart en timme. Ikväll, film och snacks.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0