Lycka

Det finns få saker som gör att jag verkligen känner lycka. Att få ett lyckorus händer sällan och kommer i det flesta fall av sig själv. Men bara om jag tänker på dessa saker som får mig att bli glad och se fram emot i en helt vanlig vardag gör att jag får ett lyckorus, helt av mig själv. Det är underbart, att jag själv kan ge mig lycka. Kan man ens själv ge sig ''lyckorus'' när man själv vill? Det kanske inte är lyckorus jag känner utan bara glädje.

Jag blir lycklig av att tänka på min framtid -mig själv som en rik chefredaktör på en tidning i New York och leva livet med mina vänner. Det ger mig hopp. Att resa -  för att komma bort från sitt hem för bara två veckor, byta miljö i ett paradis gör mig så jävla lycklig. Mina vänner och min familj - att jag har vänner som alltid finns där för mig och som jag älskar. Musik - Det peppar mig som fan i dåliga stunder, gör att jag blir taggad och älskar livet på en sekund.

Detta gör mig lycklig. Vad gör dig lycklig?


Kommentarer
Postat av: Angelika

Sv: Du har också väldigt bra smak hör jag ;) Den är ju helt underbar :) haha



Vad ska du hitta på idag då? :) Kram

2009-07-07 @ 05:48:14
URL: http://Jager.devote.se
Postat av: Ebba

Så fin blogg :D

Du skriver grymt bra Linda :D

2009-07-07 @ 12:33:54
URL: http://lifebyebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0