Måndag

Hej! Hur mår ni? Jag mår fint. Förlåt för dålig uppdatering, men jag hann inte blogga imorse för jag vaknade vid tolv sen skulle jag ta ut Charlie och direkt efter börja fixa mig för Väla shopping centrum. Klev typ nyss in från dörren. Jag har skoskav sedan tidigare men ändå satte jag på mig ett par för små tygskor imorse, så nu kan man säga att mina fötter har dött av smärta. Så ont det gör! Ska bada fotbad ikväll. Jag hittade nästan ingenting på Väla, eller det är nog så att jag har blivit snål och vägrar lägga pengar på något jag inte tycker är skit fint. Förut var det tvärtemot, då la jag pengar på precis allt och sådant  jag bara tyckte såg '' okej '' ut. Hehe, shoppar nog smartare nu. Men något hitta jag iallfall. Jag lägger upp det senare ikväll på bloggen! Nu ska jag ta hand om mina fötter.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0