090709

Hej bloggen! Jag kom för en liten stund sen från stan. Har varit och käkat frukost på espresso house! Scones med smoothie och vanilla latte, ah i love it ! Sen gick vi en runda i stan och kolla runt. Stan var packad med människor redan vid halv elva..Stockholm förstår jag, det är stor stad med mycket liv dygnet runt nästan, men denna lilla staden, blir fortfarande chockad varje gång man ser att stan är helt packad med folk för det är ju annars så tomt. Men det är bara härligt för jag älskar den stadskänslan =)

Nu är det bara en vecka kvar till paradisrt! Snacka om lycka. Det enda jag oroar för är flygresan. Förut älskade jag att flyga men jag har börjat bli rädd för det med åren och nu är jag flygrädd. Sen nu när dem har snackat så mycket om dem här senaste två flygkrascherna gör det bara ännu sämre. Jag funderar på att ta sömntabletter innan vi går på planet, men då tupar man väll av direkt och händer något sover man. Ska sluta tänka på sånt här nu och istället tänka på paradiset hihi. Ska sätta på skön musik nu och göra mig i ordning. Pussar!

Jag på Kreta förra året. Så tuff jag är ;)


Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0