00.00

God kväll babes

Hade skrivit ett inlägg tidigare ikväll men såg nyss att det inte publicerats, blir sur för jag la ner 40 min på det nästan men shit happens väll. Idag har jag varit med min Tove, hon var fan chockladkaka! Men snart är det min tur, hehe. Vi snackade om allt möjligt och käkade korv med bröd sen snackade om allt möjligt igen, typ allt vi gjorde men det var mysigt och behövdes.Toves mamma bjöd sen hem min mamma till dem för middag, så dinner it was, blev serious snack mellan oss ungdommar och det vuxna, nej det gick faktiskt bra. Det var rix fm festival i Båstad ikväll så vi hade planerat att först åka dit men vi ångra oss. Nu sitter jag bänkad framför Seindfeld, jag älskar Amerikanska serier, det lugnar ner mig typ? Jag vet inte varför men det är något med dem. Nu ska jag fortsätta titta. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0