You need to stand up for youself

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte orkat/känt för att blogga idag.
 
Tillslut kommer man till den punkt då man känner att det är droppen, att man inte orkar längre står ut med hur det är och att det har gått alldeles för långt. Man har bara stått där och inte gjort ett skit, tänkt '' det ändrar sig snart '' men ändå fortsätter det och fortsätter. Det hände mig idag iallfall, bägaren rann över och jag blev sur som fan. Jag fick allting sakt och det kändes skönt, men jag tog nog i alldeles för mycket eftersom jag var så arg då och tänkte inte mycket...Jag vet att jag är värd bättre men ändå låter jag mig själv utsätta mig och jag vet inte varför. Det kanske är för att jag fortsätter se oss som dem tajta vännerna vi var en gång förut, den helt jävla underbara tiden! Och på något sätt tror jag att det kommer bli som förut så jag vågar/vill inte släppa taget för jag hoppas fortfarande. Eller så är det för att du, en vän man behåller. Men idag tog det stopp..Jag hoppas du också slutar utsätta dig för all skit, för du vet att du är värd bättre. Jag älskar dig min plutt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0