Memories

Så glad jag är, jag hittade bilder från Bulgarien 2006 när vi var där. Jag var så jävla dum och råkade ta bort hela min mapp med Bulgarien bilder för ett år sen men Tove har som tur kvar dem. Bulgarien var ett utav den bästa tiden i mitt liv, oförglömliga 17 dagar. Här har ni några bilder från när vi var på Golden Sands

Plamen (han till vänster) var servitör på hotellet som jag blev kär i haha


Tove och jag på hotellet



Jag och tove


På båten innan vi skulle åka fallskärm. När den fallskärmen vecklades upp
fick jag hjärttattack för den var så stor, men jag ångrar inget för det var så jävla
vackert där uppe =)


 Golden Sands


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så härliga bilder! :)

2009-07-07 @ 20:27:58
URL: http://lifebyebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0