KRETA HERE WE COME

God morgon! Nu är dagen jag har väntat på i ett år här och det känns helt fucking unbelieveble! Det är konstigt för varje gång vi ska resa har jag fjärilar i magen och är fett stirrig men nu har jag varken fjärilar i magen eller är stirrig, det är nog för att jag fortfarande inte fattar att vi verkligen ska åka dit. Till mitt paradis! Det är nog inte förräns jag är där som jag kommer skrika YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! Inombords skriker jag det för jag är så glad. Jag ska njuta av vartenda sekund där! Ni får ha det så bra i Sverige så hörs vi om två veckor. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej, Fin blogg. prenumerera på varandra med bloglovin kanske?

ha det bra! =D

2009-07-16 @ 13:47:09
URL: http://hereiam.blogg.se/
Postat av: ebba

hörde att ni hade nice väder, hoppas allt annat också är bäst! får se när ni kommer hem tycker jag :)

2009-07-18 @ 18:58:55
URL: http://lifebyebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0