090706

God morgon!

Jag har velat skaffa blogg ett tag nu, men det var inte förräns för en vecka sedan jag bestämde mig för att verkligen göra det. Sen tog det ju mig också en vecka att bestämma vad jag skulle heta, hehe jag har verkligen beslutsångest. Men linda la bella blev det, linda den sköna ;) Design har min fina snutt ph gjort, och den blev jävligt fin!

Sov lite och dåligt inatt så jag pallrade knappt ta mig upp ur sängen imorse när charlie behövde gå ut, hade ju tänkt springa men det fick bli en kort powerwalk istället. Jag åt en rejäl frukost och nu sitter jag här och bloggar. Ska träffa ph i stan för shopping och fika klockan kvart i två och sitter fortfarande i pyamas ofixad så jag får nog göra mig i ordning nu. Ni får ha en bra eftermiddag så hörs vi ikväll.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0