..

Zup! Hur mår ni? Jag mår bra. Bara 4 dagar kvar i skolan sen är det JULLOV! Så jäkla härligt. Men jag förstår inte hur tiden har kunnat gå så fort, det kändes som det var igår vi började skolan efter ett långt sommarlov. Måste ta vara på tiden..Fastän jag uppskattar varje dag med klassen så räcker det inte till haha. Ska snart fixa i min garderob lite och städa mitt rum..Sen duscha och sen 18.30 ska jag hårdplugga matte, sista provet imorgon för denna terminen.

Jag kände inte dig alls, inte dig, din familj och knappt din bror men jag lider med dina nära och kära..Eftersom att förlora en man älskar högt, det går nog inte att beskriva med ord vilken stor sorg det måste vara. Det finns inget mer jag kan säga än rest in peace Jan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0