211209

Det är bara 3 dagar kvar till jul! Jag älskar jul. Det är den finaste högtiden. Jag har många fina julminnen. Man är så jäkla lycklig på julen, precis allt är bra =) Det är tråkigt att det inte känns som jul bara trots att det finns snö, julpynt och julgranen är uppe, julmusiken är på hela tiden och så känner man hela tiden lukten av julgodis. Varför? Jag saknar den julkänslan jätte mycket! Jag försöker verkligen få julkänsla men det går inte...Haha. Det blir väl så med tiden ;) Nu ska jag storstäda mitt rum, sen hoppa in i duschen och sen försöka på tag på Greg. Måste fixa klart presenten till Ph..She has been waiting a long time...Hehe. Sen ikväll ska jag hem till Ph och sova över där. Ha en fin dag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0