When lifes takes over..Wtf?

På paradiset Kreta upprepades många sköna låtar gång på gång, men det var en särskild låt som vi störde oss som fan på! Iallfall jag..Så efter vi skakat rumpor på Star beach party som spelade denna irriterande låten gång på gång..

Jag (immiterar sångerskans röst överdrivet): '' When lifes takes oooooooooooooooooooooover i yeah yeah yeah ''
Ph: Irriterande låt
Jag: '' When lifes takes ooooov...''  Men ofta? Säger hon'' When LIFE takes over '' ?
Ph: Ja det gör dem
Jag: Så du menar att hon säger '' När LIVET tar över? ''
Ph: Ja
Jag: Okej? '' När livet tar öööööööööööver ''  Förlåt men det låter fel? Det stämmer inte alltså

Hahaha och nu hittade jag the song! Den heter '' When love takes over '' Fastän jag avskydde den på Kreta, så sitter jag och lyssnar på den nu gång på gång för den påminner mig så mycket om Kreta och när alla står och hoppar till denna låten och vi suckar men skakar rumpa till den ändå. Jag saknar Kreta! Det är inte världens vackraste plats på jorden, men deffinitivt den härligaste med härligaste stämning.

David Guetta ft. Kelly Rowland - When love takes over


Kommentarer
Postat av: Ph

Men fyfan linda, hur kan du lyssna på den? haha. Hatar den! Och minns du den norska låten då? ;) Den var riktigt störig!

2009-08-11 @ 15:29:53
URL: http://pham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0