17.15

Om typ en timme cyklar jag upp till friskis&svettis och möter Tove, sen går vi in och svettas så mycket så att våra kläder blir dyngsura till mammas första aerobic pass. Det kommer bli roligt att se! Följa sin egen mamma i en stor '' gymnastisk '' hall och se henne shake some ass samtidigt som hon peppar kärringarna, hehe. Senare ikväll ska jag vara med mr hemlig (läs Vendela).

54 år senare..

Nej fan alltså, har suttit och försökt ladda upp en bild på mig nu i evigheter men datorn tycks aldrig ge sig. Nu har jag kastat bort hela mitt liv..Usa, mitt dröm jobb, min dröm man, talkshow hos Oprah och Tyra Banks, en träff med Edward Cullen och most important, min hunds död. Jag skojar men...aaaaarh. Det går ju fan aldrig! Nu ger jag mig.

Peace out


Kommentarer
Postat av: Ph

Haha jag ska bli bättre!!!!!

2009-08-12 @ 15:28:24
URL: http://pham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0