Stunning

Ni vet att man någon gång kanske sakt '' Hon är den vackraste jag någonsin sett '' eller '' Det finns nog ingen vackrare än henne ''  men det är något man bara slänger ur sig för man blir så jävla tagen av människans utseende? Sen nästa dag ser man en minst lika vacker på någon bild på internet eller på stan o.s.v och säger likadant. Jag har iallfall sakt det många gånger men för första gången i hela mitt liv är jag medveten om vad jag tänker/säger om denna människa, att jag aldrig i hela mitt liv sett en vackrare människa och jag tror hon är en av dem vackraste i världen. Självklart är jag helt galet avunsjuk på hennes utseende och skulle göra nästan allt för att se ut så men jag är också chockad av hur i fan kan man skapa en så skönhet? Det är ett stånt utseende man drömt om men aldrig trott existerat.

Martina som har bloggen rikauteliggare.

Kommentarer
Postat av: TWIGGYE

ya, she's a beauty

2009-08-06 @ 18:26:36
URL: http://twiggyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0