22.30

Klocka är 22.18 och jag befinner mig i Phs rum och tittar på fist of zen på mtv, folk som gör onda saker mot sig själv och får inte lov att skrika eller göra ett ljud ifrån sig..Jag ska anmäla mig till det programmet. Jag har också flera hubba bubba tuggumi i munnen, har käkat två paket på mindre än 20 minuter. You fucking love hubba bubba! Idag har jag legat ute på gården och bättrat på brännan med min baby =) Sen hos ph nu ikväll har vi mest förflyttat oss från golvet till sängen och från golvet till sängen och masserat våra proppmätta magar. Det kan misstolkas kom jag nyss på. Jag är övertrött och skrattar åt precis allting och babblar om ingeting, nej nu ska göra Ph sällskap.

Puss!

P.s Jag lovar att bilder kommer snart


Kommentarer
Postat av: Twiggy

så bra linda!

2009-08-05 @ 22:36:47
URL: http://twiggyp.blogg.se/
Postat av: mr cool

så cool du är

2009-08-05 @ 22:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0