I did it

Hej ! Hur mår ni? Jag mår bättre än någonsin. Det har inte hänt något speciellt, men att känna glädje utan att någonting roligt eller bra har hänt är guld! Nu kommer djupa linda fram, men jag har länge legat i ett mörkt hål, intrasslad med problem som jag själv omedvetet skapat. Jag försökte trassla ur alla problem och ta mig upp ur hålet men jag föll ner hela tiden. Men sedan ett tag tillbaka, började jag förstå att jag själv puttat ner mig i detta hålet och trasslat in mig i problem som jag själv skapat. Förut visste jag att jag hade problem men inte vad för problem, därför visste jag inte hur jag skulle lösa dem och struntade i det och trodde att dem skulle lösa sig av sig själv. Men sen en tag tillbaka började jag bli medveten om vad för problem jag hade, och det var det enda jag behövde veta. Sedan föll allting sig naturligt och det började bli bättre. Jag har börjat uppskatta mer nu..och börjat bli tacksam för allt jag har. Och nu skrattar jag bara åt hur dum som själv putade ner mig i det hålet och förstörde det för mig själv. Det känns nu som jag har tagit mig upp ur det hålet för en gångs skull, nästan som jag bestigit ett berg. Jag har lyckats! Och jag måste beröma mig, för fan vad bra jag är!

Nu om gårdagen! Vi var ju i malmö igår och shoppade. Vi gick från affär till affär och det tog aldrig slut..tog död på mina ben och fötter så tillslut kändes det som en 250 kg man hoppade på mina vader. Sen att vi skulle ta bussen till ett shopping centrum för att shoppa + (gå mer) gjorde ju inte saken bättre. Så jag kom hem fattigare och med en fet pain in my feet and legs! Jag är nöjd med mitt inköp, men det kändes som jag la 10 000 kr på en tröja. Jag vill ha så mycket mer men pengarna räcker inte. Har dock en 1000 lapp kvar som ska gå åt ett par Converse, högmidjade shorts och en väst. Sen är jag pank, 0 kr i min plånbok, 0 kr. Haha, men pengar är inte allt .

Nej nu ska jag storstäda mitt rum. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0