Autumn

Handsomeeee fellaz'. I veckan bär det av till malmö för höst shopping. Fastän det ligger ett par koftor, t-shirtar, linnen, hoodisar, jeans i min garderob så känns det som jag inte har några kläder (?) you wonder why..hehe. Det finns iallfall nästan ingenting i min garderob som jag skulle kunna använda nu framöver. Jag undrar vad jag tänkte när jag köpte alla dem plaggen? Jag tänkte aldrig när jag stod där med plagget framför kassan, redo för att att slösa pengar, om jag skulle kunna matcha plagget med några andra av mina kläder där hemma? Utan det var  mest '' det ser fint ut '' och så la jag pengar på skit omedvetet. Inte nog med det, alla kläderna är vanliga dvs tråkiga. Men åter till höst shoppingen, jag har bestämt mig för att bränna alla mina pengar. Damn, att jag vågar...Dessa pengar har jag ju sparat sen i julas? Men pengar är till för att slösas. Det finns så mycket jag vill köpa! Och jag har suttit nu och skrivit ner en lång inköps lista. Samtidigt ser jag en massa outfits framför mig. Jag älskar höst! Det är nog då man lyckas klä sig/sätta ihop amazing outfits. Nu ska jag fortsätta inspereras runt på nätet nu.



Kommentarer
Postat av: lotta

va snygg header du har har du gjort den själv???

2009-08-10 @ 21:45:58
URL: http://lleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0