Torsdag

God morgon! Jag är hemma hos ph nu. Vi ska snart käka frukost/lunch sen lägga oss ute på hennes gård och sola. Min bränna från Kreta börjar gå bort..Så jag får jobba upp den. Jag vet att jag inte borde tänka på detta, men det är fan bara två veckor kvar tills skolstarten. Jisus så snabbt detta sommarlovet har gått! Det har nog aldrig gått så snabbt som i år för mig. Inte min bästa sommar, eller Kreta gjorde nog detta till min bästa sommar på ett sätt =) Men fan, tre månader till hade inte skadat. Jag ska börja i 9an, mitt sista år på min skola vilket innebär slita häcken av sig för sina betyg och nationella prov. Men det går nog bra. Nej jag ska försöka njuta av mina två sista veckor, och jag börjar med att äta allt onyttigt jag vill äta vilket betyder köpa hem 10 ben and jerrys glassar.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0