23.29

God kväll girls n' boys

Jag var elak och smygfottade Johanna när hon sov, åt efterlängtade scones, feeling the rythem med Johanna, varit oseriös med Joel en hel del på msn, stuckit och hyrt/lämnat en film med min babe, pumpat musik, lagat tortilini, den blev misslyckad så jag åt salta pinnar, gick ut och satt på en brygga i det kvava vädret och molniga himlen, kom hem och fortsatte vara oseriös med Joel och nu har underhåller vi varandra för vi håller på att dö av tråkighet. Under dagen har också sköna låtar som påminner mig om Kreta spelats:

Jeremih - Birthday Sex
Kid Cudi - Day n night
LMFAO - I'm in miami bitch (Inphinity)
Sydney Samson - Riverside (Vår Kreta låten som we went crazy till) Spela denna och jag lovar man blir redo för allt.

Imorgon åker jag med min familj och Vendela till liseberg! Hörde att det skulle bli skitväder imorgon, men vi klarar oss ;)Om jag inte sitter på någon karusell som åker snabbt och torkar mitt blöta hår bor jag under ett paraply.

Sov så gott godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0