Pain

eeeeeeeeey ppl! Jag är för bra alltså. Idag på idrotten när jag sprang 100 meter så kändes det som mina muskler vred ihop sig och någon kastade ett stort 100 kgs stenblock på mitt lår. Istället för att stanna så fortsätter jag springa in till mål med snigel fart...Sen när jag sätter mig på gräset kommer fet med smärta och jag sitter där och skriker som en galning, nej det gjorde jag inte men jag har aldrig upplevt sån smärta förut. '' Hahahaha, nu har iallfall provat på det '' Sa min idrottlärare, hahahah. Men någon muskelryckning eller något är det. Ja jag tycker synd om mig. Hehe. Nej men nu väntar helg och det ska bli så skönt. Inte för jag har haft en jobbig vecka, men just nu uppskattar jag verkligen vartenda ledig minut jag får, för snart så kommer jag ha några prov, läxor och inlämningar i veckan. Ikväll ska jag iallfall fika på espresso house, ska käka något fett. Och nu ska jag gå och lägga mig i soffan..Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0