Jag älskar listor

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? Nej tungan :)
2. vara seriös än rolig ? Nej aldrig, one life live it
3. dricka röd eller grön mjölk ? Jag tycker inte om mjölk
4. brinna upp eller drunkna ? Drunkna
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? Föräldrar

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? No sir no 
2. sol eller måne ? - Både och
3. vinter eller höst ? - Vinter
4. vänster eller höger ? - Höger
5. soligt eller regn ? - Soligt
6. vaniljglass eller chokladglass ? Chokladglass

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? - 19.51
2. Fullständiga namn ? - Linda Annelie Högnäs
3. Vart vill du bo ? - New York !
4. Hur många barn vill du ha ?- 1 eller 2
5. Vill du gifta dig ? - Ja när jag blir äldre :)
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? Haha inget av det
7. Har du ätit sushi ? Nej jag vill inte
8. Lyssnar du på nu ? Down
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? 2
10. Humör ? Trött men happy :D

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon ? Ja
2. Sjungit ? Ja
3. Blivit kramad ? Ja
4. Känt dig fånig ? Ja
5. Saknat någon ? Ja
6. Dansat galet ? Ja det gör jag hela tiden ;)
7. Klippt håret ? Nej
8. Gråtit ? - Nej
9. Ljugit ? - Nej
10. Haft sex - Nej

- GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? Nej ;)
2. Har du en hund ? Ja, challeballe
3. Sover du helst själv eller med någon? Det beror på
4. Tror du på spöken ? - Ja

Och nu ska jag hoppa in i duschen sen äta fruktsallad. Enjoy your evening :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0