Lista

Slänger in en lista! För dem är så roliga och bra tidsfördriv.

Lovar du att vara ärlig? Mabye baby
Du heter: Linda Högnäs
Låt just nu: Jeremih - Break up to make up
Om du röker:  Nej det gör jag inte
Beroende av: Hubba bubba cola, ska pallra mig ner till ica in 10 minutes
Favoritkaraktär(er) i film: Angelina jolie, jag älskar hennes attiyd i hennes action filmer
Vem behöver du mest just nu: Snarare vad? Hubba bubba annars
Vad tror folk om dig: Haha, galen, störd humor och stressig/oroare?
Stämmer det: Det tycker jag
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon: Det är inte vad jag säger utan vad jag gör. Jag är mig själv =)
Hur imponerar man på dig: Tittar på mig med en charmig blick, spelar svårfångad och är försiktig med mig. Då faller jag som fan (iallfall för hans yta).
Brukar du skratta för dig själv? Hahaha hela tiden!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Tack snygging
Vilken är din favoritmålning? Inte så intresserad i sånt
Äger du några converse: Yes sir i do
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: Hårfärg
Nästa mål i ditt liv: Lyckas flytta till Usa
Hur svarar du i mobilen: Yo my man, hello sexy homie, hola eller hej det är Linda. det beror på vem det är som ringer
Vem ringde du senast:  Jag minns inte
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag minns inte
Antal sömntimmar inatt: 6 timmar
Sov du ensam: Ja
Tycker du om din pappa: Ja

Brukar du komma i tid: Oftast
När mår du bra: När jag skrattar, lyckas med något och är utomlans !
När blev du fotad senast: Idag tror jag
Vanligaste färg på dina kläder: Beige/Svart
Vad tycker du om fötter: Det är bra att ha
Är du smart: Inte självsmart iallfall
Är du aktiv i skolan: Ja, jag är inte självsmart så jag måste plugga röven av mig för att få bra resultat
Vem/vilka saknar du just nu: Mina släktingar

Favorit dryck på morgonen: Orange juice !
Rakar du benen: Självklart
När brukar du gå och lägga dig: 22.30 - 23.00 kanske
Är du blyg: När jag träffar nya människor eller känner mig liten i omgivningen, annars nej !
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är gulligare, men vem orkar skriva ett brev? ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja jo
Har du spytt offentligt: Ja
Har du varit full? Ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Undersöka mig själv
Använder du stjärnor eller kajal: Ibland kajal
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Mina närmsta vänner, min familj, min hund och x
Är du nöjd med ditt liv: Nej men jag är tacksam för jag har ett
Om inte, vad vill du ändra på: Gå tillbaka i tiden och ändra det som hände
Är du bortskämd: Nejd


Kommentarer
Postat av: Ph

Så! nu har jag tagit bort bilden ^^

2009-08-25 @ 18:43:01
URL: http://somsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0