Måndag

God morgon. Hur mår ni? Jag har lite huvudvärk, lite nedstämd men annars är det bra. Jag satte alarm på kl 08.00 igår kväll innan jag la mig för jag skulle hinna med att duscha o.s.v idag för jag skulle kvara i stan klockan 10.30 var det tänkt. När mobilen börja tjuta fick jag tvinga upp mina ögon och försöka resa mig men det gick verkligen inte. Jag var så jävla trött! Tänk att så här kommer det vara varje vardag när vi börjar skolan, haha det kommer inte gå! Jag måste vända om dygnsrytmen. Snart ska jag iallfall till apoteket i stan sen tar jag bussen till väla med Ph och Ebba (tror jag) för att inhandla lite saker. Nu ska jag snabbt se på days of our lives sen sticker jag! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0