Real thing

Vakna upp idag, slängde på mig ett par jeans och en hoodie och stack till skolan osminkad med toffs. Åh det är nog bland det skönaste som finns! Skulle springa 60 m häck idag men mitt fittlår ger sig inte och jag började känna smärta så jag fick ge upp. Det roligaste är också att det är mitt sista år och jag börjar den nya terminen med att faila i idrott. Det är ju gött! Annars gick det bra. På tal om annat, jag började mest blogga för att bli känd och för att tjäna pengar på det. Jag kommenterade många bloggar och hoppades på att det skulle kommentera tillbaka. Mitt läsarantal höjdes ''enormt'' det första dagarna, sen när jag slutade kommentera så sjönk statestiken. Jag försökte lägga upp många bilder (som inte gick bra) och vara intressant (som inte gick bra) bara för att få en känd blogg. Det är sick! Nu förstår jag inte hur jag orkade lägga så mycket energi för det lilla. Sen om jag hade fortsatt att hålla på så här och nu fått en känd blogg, så skulle allting känts så fejk. Det är precis då som om min blogg är ett eknomi intag och jag skriver i den/lägger upp bilder o.s.v för att öka min inkomst. Mina läsare kanske skulle se det som en intressant blogg och jag skulle se dem som min pengar. Nu bloggar jag bara för det är roligt och för att skriva ner mig. Det gör bloggandet så mycket mer roligt! Sen anstränger jag mig inte heller för att göra innehållet intressant som ni ser, haha. Kanske den tråkigaste bloggen någonsin, men den är äkta vara ;) Det lät fult men det är sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0