Hersonissos

Nu undrar jag ännu mer varför jag bor i Sverige? Jag har iallfall haft en helt jävla fantastisk semester! Jag hade en crush i Hersonissos förra året vi åkte dit men nu är jag förälskad i det. Jag trodde det krävdes mycket engagemang från en själv och tid förräns man lärde känna glädje, lycka och frihet men nej jag hade fel. I Hersonissos går allt. Det måste fan vara en stad som förtrollar en, för jag som varken känt glädje eller lycka eller frihet på länge lyckades känna alla dessa tre saker på mindre än en vecka där borta. Och dessutom håller allting i sig för jag känner precis likadant nu! Så amazing..

Det hände allt möjligt där nere och jag lär aldrig glömma det. Det fina hotellet Nikolas Villas med lugn stämning, stranden/star beach där det fanns resturanger, barer, cafeér, ett området där det fläktades ut skum som folk dansa i till hög musik, vattenaktiviveter, bungyjump, flera allmäna pooler, bara ungdommar och musiken som pumpades ut från precis vartenda bar, både house och rnb i hög ljudnivå och den sköna grekiska musiken som kom från resturangen och allt detta på ett och samma område. Mainstreet, en gata längre ner mot slutet av stan fylld med allt från grekiska, holländska, skandinaviska och allmäna diskotek, allt detta på en lång lång gata. Och varje diskotek försökte '' överrösta '' varandra med musik så kändes också som en gata man kan dra till om man vill lyssna på musik. Samtidigt fanns det resturanger och små barer där. Sen har vi alla roliga partynätter, resturangbesök, båttur till en fin ö med palmer, beach flirt och beach party som var två stora feta party med en stor scen och dj's som hölls på star beach och till sist alla helt jävla underbara människor vi träffade. Allt detta gjorde till en helt jävla amazing resa!

Mitt internet är långtsamt så det tar tid att lägga in bilder. Men bilder kommer upp senare idag eller på tisdag.

Ha en fin kväll puss!


Kommentarer
Postat av: Ph

Oförglömlig resa! <3

2009-08-02 @ 22:23:27
URL: http://pham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0