Hahahahaha

För cirka två veckor sedan var jag hemma hos Ph. Så satt jag och Phs syster Thuy och snackade. Så frågar hon mig varför jag har så långa ögonfransar. Så säger jag rent spontant '' Jag brukar klippa topparna på mina ögonfransar och så växer dem dubbelt så snabbt och blir jätte långa '' Så Thuy bara va? Så sa jag snabbt '' Haha, nej fan jag skojar ''.

Sen nu idag...

Thuy: Asså Linda, jag klippte mina ögonfransar så dem är jätte korta nu. Jag hittade heller ingen rak sax så jag fick ta en böjd sax.

Linda: Shit Thuy? Jag sa ju fan att jag skoja med det!  

Thuy: Gjorde du? Jag hörde det inte det isåffal.

Hahahahahahahaha. Det var fan det roligaste jag hört på länge! Så himla söt hon är. Min lilla gangstah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0