Grattis min fina!

30/8 är en jävligt speciell dag för då föddes en underbar flicka vid namn Phuong Pham. Denna underbara flickan kom att bli min bästa vän och ända sedan vi var 4 eller 5 år har vi hållt ihop. Vi har kommit varandra så närma att min familj blev hennes andra familj och hennes familj blev min andra familj och vi två blev precis som systrar. Du är min sistah from another mother! Jag hoppas du vet vilken underbar människa du är. Du är snäll, omtänksam, ödmjuk, har förståelse, en man litar på till 100 %, ärlig, sätter alltid andra i första hand och ser till att människor runt omkring dig mår bra/har det bra och sen är du jävligt härlig. Du är så bra! Om du bara är medveten om vilket stort värde du har. Du skulle betygsätta dig själv med MVG som vi andra gör. Jag visar det sällan men jag vill att du ska veta att jag är så glad för jag har dig som vän. Jag hoppas du tar åt dig. Jag önskar dig från hela mitt hjärta att du lyckas uppnå alla dina drömmar och mål och att du blir den lyckligaste människa på jorden. För det är du värd. Jag älskar dig min vän!


Kommentarer
Postat av: Ph

Blev fan helt tårögd :* haha! Tack så mycket Linda!<333333333



Alltid vi!

2009-08-30 @ 14:25:08
URL: http://somsystrar.blogg.se/
Postat av: ebba

she is wooonderful! :)

vi tre får göra något iveckan? :)

2009-08-30 @ 22:33:17
URL: http://lifebyebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0