Buh

Sitter och trycker i mig grillad salladskyckling och väntar till att klockan blir 20.00. För då ska jag sticka hem till min mammas ex som ska hjälpa mig med matten. Jag har svårt för matte och det krävs mycket tålamod, hjälp, övningar och tänkade för att jag ska fatta ett tal. Nej men nästa. Jag fattar inte dessa mattemänniskor, hur i..kan dem vara så smarta och på vilket sätt tänker dem egentligen när dem gör matte och prov? Sen får det Mvg på allt. Det är sick, men jag övning ger färdighet hahaha. Så ska anstränga mig som en dåre ikväll för att klara av alla tal ;) Idag följde Tove med mig hem en stund också. Nej nu måste jag sticka, klockan är snart prick. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0