Bored as hell

Man ska ju inte klaga men, detta är nog den tråkigaste dagen jag/någon någonsin haft ända sedan big bang. Till och med att plugga 23 sidors samhälle eller 23 sidors naturvetenskap är roligare än detta. Och, det roligaste är att jag menar det. Det är roligare att plugga, jag som hatar att plugga. Förut tyckte jag det var skönt att vara för sig själv ibland, men nu klarar jag inte av en enda sekund med mig själv, Linda är jobbig. Och jag tror att alldeles för mycket umgänge med Linda, är både krävande och tillslut vill man bara gräva ner sig i jorden och inte komma upp förräns Linda har gått. Nu snackar jag i tredje person? Galen. Vet ni? Jag kan sitta och fundera på hur jag ska bli en bättre människa, och när jag listat ut det ska jag lyfta luren och ringa någon. Sounds good.

Jag hoppas ni har haft/kommer ha en roligare dag än mig. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

logga in på msn! :)

2009-08-08 @ 17:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0