Back on track

Supriseeeee bitches! Det tog inte lång tid förräns jag kände mig blogg sugen. Men tänk så skönt det är efter att te.x ha haft en jobbig skoldag, om man är ledsen eller irriterad, lycklig eller glad eller om det har hänt någoting speciellt så kan man skriva av sig på sin blogg. En annan fördel är att när man blir äldre, så kan man bara gå in här och bläddra tillbaka bland gamla inlägg och se hur man var/hade det förut. Det är najs! Så jag fortsätter blogga.

Min tredje dag i skoldan idag. Det gick, jävligt bra faktiskt! Min klass är skön, den bästa som finns. Fastän vi inte har börjat med läxor och prov, men kommer att göra det så småningom så tror jag att med rätt sällskap (min klass) så kommer allt gå fine. Det enda jag fasar inför nu är no och matte, det kan ta sig i röven. Efter skolan cyklade jag iallfall hem till ph men hon var inte hemma, så satt och snackade med hennes syster quyen. Sen kom ph och ebba, så jag följde med dem till stan där vi köpte glass, tuggumi o.s.v och satte oss på gräset och bryggan och snackade och fotograferade. Jätte trevligt! Nu sitter jag och målar naglarna och mamma lagar sen middag, hehe. Måste dränka mina ben i bus sen för mina ben är likbleka. Ha en fin kväll. Puss!


Kommentarer
Postat av: ebba

ja det var jätte mysigt :D får vi göra om :)

2009-08-25 @ 07:21:55
URL: http://lifebyebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0