15 facts

1. När jag var yngre klippte jag/raka av mitt babyhår
2. Jag knäcker alltid mina handleder, mina vrister, min nacke och det går inte en timme utan att jag gör det. Ser helt stört ut ibland
3. Min mamma är från Bulgarien och min pappa är halv finsk/halv svensk
4. Jag/andra ser mig som en kvinnlig version av Jim Carrey
5. Jag tror på mig själv väldigt mycket
6. Har jag satt en mål ger jag inte upp förräns jag lyckas
7. Jag kan vara väldigt självisk
8. Jag attraheras av killar med mörkt hår, bruna ögon och charm
9. Jag är beroende av tuggumi och skulle kunna leva på hubba bubba cola..
10. Jag ser inte Ph som min vän utan som min syster
11. Jag har bestämt mig för att flytta till New York och studera/bo där efter jag fyllt 19
12. I Sverige är min favorit årstid Vinter, men utomlans lätt sommar!
13. Jag skrattar oftast åt mig själv haha
14. Jag brukar inte använda mycket smink
15. Jag älskar fantasi och action filmer



Ph och jag på Hersonissos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0