090816

Hej snyggingar! Söndag idag, en dag närmare till skolan. Jag försöker ignorera tanken på mig sittandes i min säng i mitt rum med 359485496 skolböcker framför mig och så drar jag i mitt hår av ilska för jag har så jävla mycket att läsa in. Men ändå har jag en känsla av längtan. Jag ska försöka hålla kvar den känslan så länge så möjligt, så kanske jag börjar ändra min uppfattning av skolan. Snart åker jag iallfall in till stan sen ikväll blir kommer kanske en homie hem till mig. Nej nu väntar gullungen vid dörren så jag måste sticka. Njut av söndag!

Kommentarer
Postat av: Ph

Nu kan du inte skratta åt min header längre ;)

2009-08-16 @ 18:02:30
URL: http://pham.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0