080309

God morgon! Hur mår ni? Jag mår bra. Jag vaknade upp av åska och regn, också är himlen täckt av ett stort fett moln känns det som. '' I augusti ska vädrert bli varmare än vanligt , strålande sol '' av Aftonbladet. Mhm..det tror man på..Idag åker jag som sagt till liseberg och även ifall jag är rädd för att åka nästan alla karuseller förutom barnkarusellerna och balder har jag lovat att ge mig och åka alla för Vendelas skull eftersom kvinnan åker fan allt! Men jag tror inte det blir så, och eftersom det kommer regna så det finns risk att jag kommer halka ur höjdskräcken och trilla flera meter ner..åh. Men nu sitter jag och snackar om ingenting. Jag ska bara sätta på mig ett par jeans och fixa håret sen kommer Vendela om en halvtimme och sen sticker vi.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0